امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

آینده انرژی هرمزگان با اقدامات دولت تضمین شده است

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت:تلاش و برنامه ریزی های گسترده ای در سطح ملی و استانی برای تقویت زیرساخت های حوزه انرژی در جریان است كه مسیر تضمین شده ای را در بخش تامین انرژی ایجاد می كند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ،ابراهیم عزیزی درجمع كارگران و كاركنان شركت پالایش گاز سرخون و قشم افزود : 43پروژه مهرماندگار با اعتبار 155هزار میلیارد ریال برای استان پیش بینی شده كه بخش مهمی از آنها در حوزه انرژی قرار دارد.

وی ادامه داد: مهمترین پروژه این حوزه، پالایشگاه ستاره خلیج فارس است كه سال آینده فاز اول آن به بهره برداری می رسد. رییس شورای برنامه ریزی استان همچنین از آماده بهره برداری بودن طرح توسعه پالایشگاه بندرعباس خبرداد كه برای آن 8هزار و 800میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات كارگران و كاركنان و مدیریت شركت پالایش گاز سرخون و قشم اظهار داشت:این مجموعه نقش مهمی در تامین گاز مورد نیاز صنایع استان هرمزگان و همچنین بخشی از نیاز ملی ایفا می كند.

استاندار هرمزگان جهت گیری این شركت در راستای خودكفایی در تامین قطعات مورد استفاده خود را بسیار ارزشمند توصیف كرد و آن را یكی از جلوه هایی دانست كه یك استان توانسته تلاش جهانی برای ایجاد محدودیت مقابل ملت ایران را در هم بشكند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود پیرامون گازرسانی به شهرهای استان هرمزگان یادآور شد:پروژه های گازرسانی در شهرهای بندرعباس ،حاجی آباد و بستك در حال انجام است اما مدیریت و پشتیبانی این حوزه باید تقویت شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1001
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge