امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

ميناب در بهسازي مسكن روستايي جز دو شهرستان برتراستان است

میناب نیوز:فرماندار ميناب گفت: از آغاز ورود طرح هادی به میناب تا کنون 57 طرح در روستاهای این شهرستان اجرا شده و 45 طرح با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش میاب نیوز ،مسعودقانعي فرد فرماندارميناب درگفتگو با خبرنگار روابط عمومي فرمانداري اظهارداشت: با توجه به تخصيص اعتبارات مورد نياز طرح هاي باقي مانده در كميته برنامه ريزي و ازمحل اعتبارات ملي، انشالله تا پایان سال جاری تمام طرح های هادینیمه تمام به بهره برداری مي رسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی در سال 84 تا کنونبیش از 13هزار پرونده در بنیاد مسکن اين شهرستان تشکیل شده است اظهار داشت: تعداد 10هزارو 891 پرونده همراه با متقاضی به بانکهای عامل در شهرستان معرفی شده اند که از اینتعداد، 9 هزار و 619 فقره موفق به عقد قرارداد شده است.

وی اضافه کرد: از این آمار میزان سه هزار و 865 فقره تسهیلات مربوط به سال 89 و 90 است که نسبت به سنوات گذشته از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

این مسئول یادآور شد: شهرستان میناب به واسطه عملکرد مناسب و قابل توجه در خصوصبهسازی مسکن روستایی در سال 89 و 90 جزو دو شهرستان برتر استان قرار گرفته است.

وی در پايان تاکید کرد: 320 فقره تسهیلات مسکن مهر برای شهر های زیر 20 هزار نفر در شهرهشتبندی و سندرک تخصیص داده شده است که تا کنون 120متقاضی پس از سیر مرالحل قانونیبه بانک مسکن معرفی و پرونده آنان در دست اقدام است

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1010

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge