امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

کمیته امداد میناب همواره توانسته سخت ترین کارها را بر عهده گیرد

میناب نیوز:دیدار و نشست مدیرکل و معاونین کمیته امداد و امام جمعه شهرستان میناب با هدف توانمند سازی اقشار نیازمند جامعه برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز،کاظم صالحی مدیر کمیته امداد شهرستان میناب گفت : کمیته امداد شهرتان میناب در سال گذشته موفق شد در بخش های مختلف درمانی و آموزشی و پرداخت جهیزیه و کمک به ایتام و جمع آوری زکات که برای نخستین سال بود توانستیم با همکاری و کمک امام جمعه خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه نماییم .

وی افزود : در سال 90 ، 35 میلیارد و 17 میلیون ریال اعتبار جذب شد که موفق شدیم 707 خانواده را دارای شغل کنیم . وامهای پرداختی استغال توسط کارشناسان بطور مستمر نظارت می شوند و مشاغل ایجاد شده جزء فرصتهای شغلی پایدار هستند .

صالحی ادامه داد : در طی 4 ماه نخست امسال با وجود اینکه اعتبارات در نیمه دوم تیرماه ارسال شد تا این لحظه 45 میلیون ریال به نوعروسان پرداخت شده و 26 واحد مسکونی برای خانواده های ایتام از محل کمک خیرین احداث و واگذار شده است .

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در دیدار با امام جمعه شهرستان میناب : مرتضی موصلی گفت : طی 3 دهه از عمر کمیته امداد خدمات ارزشمند و ماندگاری به نیازمنان ارائه شده است و در دهه چهارم راهبرد های جدید در دستور کار خود قرار داده و مطالعه ای که در مباحث اقتصادی و در محور اجتماعی مباحث فکری و فرهنگی صورت پذیرفته این نهاد برنامه های خوبی را طراحی کرده است .

امام جمعه شهرستان میناب آیت ا... میرزا حسین معتمدی فر : ایشان از تلاش مجموعه کمیته امداد استان و شهرستان میناب تشکر کرد وافزود : تلاش کنید از ماه مبارک رمضان و این سفره الهی بهترین بهره را ببرید و در خدمات رسانی به نیازمندان استفاده کنید. آیت ا... معتمدی فر ادامه داد : کمیته امداد همواره توانسته سخت ترین کارها را برعهده گیرد و این نهاد در میناب نیازمند حمایت و کمک بیشتری است بویژه در حوزه مشارکت های مردمی نیاز به توسعه و بهره گیری از نیروهای بیشتری می باشد و نیاز است که صندوق های صدقات بیشتری هم نصب شود .

امام جمعه شهرستان میناب به تلاش و تبلیغ برای جمع آوری زکات تاکید کرد . وی اظهار داشت : نگاه ویژه ای باید به ایتام در شهرستان میناب شود از طرفی تصادفات باعث شده که هر روز بر تعداد ایتام افزوده شوند .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1017

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge