چاپ این صفحه

80 درصد مددجویان جرایم غیر عمد در هرمزگان محکومان مالی هستند

میناب نیوز:مدیر عامل ستاد دیه استان گفت:80 درصد مددجویان جرایم غیر عمد در زندان های استان را محکومین مالی ، نفقه و مهریه تشکیل می دهند .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان احمد مرادی نژاد در حاشیه جشن گلریزان در میناب در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در حال حاضر 101 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان وجود دارد وی میزان بدهی این افراد را بالغ بر 52 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ستاد دیه استان تلاش دارد تا با برگزاری 11 جشن گلریزان طی ماه مبارک رمضان در شهرستانهای مختلف استان زمینه آزادی این افراد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را فراهم کند.

مرادی نژاد کمک های جمع آوری شده در سال گذشته را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 25 میلیارد ریال به صورت بلاعوض برای آزادی 271 زندانی در سطح استان هزینه شده است.

مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان ادامه داد : از زندانیان آزاد شده در سال گذشته 46 نفر با بدهی 15 میلیارد ریالی سهم میناب بوده است بوده است و ستاد دیه توانسته 570 میلیون تومان را به صورت بلاعوض به آنتن کمک کند ، 40 درصد از شکات و اولیا دم نیز تخفیف دادند که مبلغ باقیمانده به صورت وام به مددجویان پرداخت می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1023
برچسب زدن

موارد مرتبط