امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

پاركهای سطح شهرميناب بایستی محیط آرام و همراه با آرامش برای شهروندان باشد

میناب نیوز:محسن حسين پور شهردار ميناب با حضور در پاركهاي كوهستان پارك ،پارك آناميس و پارك ولايت به همراه معاونت خدمات شهري و فضاي سبز و تعدادي از مديران بر لزوم تسريع در بهسازي پاركها و تفرجگاه هاي سطح شهر تاكيد كرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري ميناب حسين پور با بيان اينكه وجود پاركها و فضاي سبز در يك شهر از ضروريات است كه مورد استفاده شهروندان آن شهر قرار مي گيرد لذا بايستي در فراهم سازي اين مكانها محيط آرام و همراه با آرامش را براي اين شهروندان بوجود بياوريم.

وي طي بازديد از كوهستان پارك شهر ميناب با تاكيد بر بهسازي و فضاسازي دستور ايجاد حوضچه فواره در اين پارك و همچنين نورپردازي در نقاط مختلف و تامين روشنايي كامل در اين پارك بر تسريع در انجام امور در طي يك ماه آينده خبر دادند .

شهردار ميناب همچنين در بازديد از پارك جديد احداث ساحلي اناميس بر اتمام هرچه سريعتر پروژه احداث ابشار صخره اي در اين پارك تاكيد داشتند و بر توسعه فضاي سبز اين پارك و در خصوص احداث درب ورودي اين پارك بر طراحي و احداث آن تاكيد داشت.

وی همچنين در بازديد از پارك ولايت و در بازديد از پروژه احداث سفرخانه سنتي كه توسط بخش خصوصي در اين پارك در حال احداث مي باشد و ساخت و ساز مناسب و متناسب با شرايط و همچنين جلوگيري از از برهم خوردن وضعيت فضاي سبز و بازي كودكان اين پارك و همچنين بر اتمام و بهره برداري از پروژه سفرخانه سنتي در آينده نزديك تاكيد داشت

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1052

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge