امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

دبير، جانشين و روساي كميته هاي ستاد بزرگداشت هفته دولت در هرمزگان

میناب نیوز : دبير، جانشين و روساي كميته هاي ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان منصوب شدند.

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری استاندار هرمزگان و رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان در احكام جداگانه اي دبير، جانشين و روساي كميته هاي ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان را منصوب كرد.

براساس احكام صادره از سوي استاندار هرمزگان، منصور يساسي منفرد مشاور و مديركل دفتر استاندار، روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان به عنوان دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان منصوب شد.

همچنين بهروز اكرمي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان به عنوان جانشين ستاد و رئيس كميته سياسي، علي رئوفي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان به عنوان رئيس كميته اقتصادي و پشتيباني و مسعود دالمن سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان به عنوان رئيس كميته مراسم ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان منصوب شدند.

استاندار هرمزگان در احكام ديگري نيز صالح دريانورد رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان را به عنوان رئيس كميته تجليل از كاركنان و جشنواره شهيد رجايي و رئيس كميته آمار و اطلاعات، رضا پوربابايي مشاور و مديركل حراست استانداري هرمزگان را به عنوان رئيس كميته حراست و ارزيابي و مهران جلائي مديركل صدا و سيماي مركز خليج فارس را به عنوان رئيس كميته اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان هرمزگان منصوب كرد.

از دوم تا هشتم شهريورماه به مناسبت سالروز شهادت، شهيدان رجايي و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1911

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge