امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

اختصاص بیش از 290 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 برای شهرستان میناب

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : بیش از 290 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 برای توسعه و عمران شهرستان میناب اختصاص داده شده است.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به جایگاه این کمیته در شهرستانها اظهارداشت : در هر شهرستان کمیته برنامه ریزی نقش بسزائی در توسعه واستراتژی استان داردو کمیته برنامه ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد .

وی با تأکید بر برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت افزود: ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود درجهت توسعه و رشد شهرستان برنامه ریزی نمایند و این برنامه ها را درجلسات کمیته برنامه ریزی مطرح نمایند تا در صورت تصویب به اجرا گذشته شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان خطاب به رؤسای ادارات گفت: مسئولین در اجرای پروژه های خود جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده و از پیمانکار منصف و مشخص و توانمند فنی و مالی استفاده نماید تا شاهد بهره برداری از پروزه ها بر اساس جدول زمان بندی مشخص باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ضمن تأکید برخدمت رسانی به مردم اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم و محرومین و عمران آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و باید به نحو احسنت در ادای این وظیفه تلاش و کوشش نمود و هدف هم بر خدمت به مردم باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب از مدیران ادارات و نهادها خواست با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات اولویت کاری خود را در اتمام پروژه های نیمه تمام قراردهند و سپس با اولویت بندی و نیاز سنجی پروژه هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند درشهرستان عملیاتی کنند.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات و اقدمات دولت در بخش های عمرانی گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلاتی که با آن مواجه بوده بخصوص مشکلات مالی و اعتباری عملکرد خوبی در حوزه اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی داشته است که نگاه توسعه متوازن فصل مشترک برنامه ریزی های دولت بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سازمان برنامه ریزی مبلغ 290 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 برای توسعه و آبادانی شهرستان در بخش های مختلف راه وشهرسازی ، بهداشت و درمان، اجرای طرحهای هادی ، ورزش و سایر بخش ها در قالب 77 پروژه در نظر گرفته شده است وامیدوارمیم بر اساس سایر منابع اعتباری شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوبی در شهرستان باشیم.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه و رشد شهرستان میناب از اولویت های پیگیری ما می باشد و امیدواریم با تحقق اعتبارات شاهد اجرایی شدن این پروژه های عمرانی خوب برای مردم میناب باشیم.

مصطفی ذوالقدر با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق در تعریف و اجرای پروژه ها عمرانی گفت: بایستی این نکته مدنظر مدیران و مسولان باشد که در تعریف و اجرای پروژه ها اولویت اصلی رضایت و رفاه مردم و استفاده حداکثری از خدمات باشد .

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه پروژه های خوبی از محل توزیع اعتبارات ماده 180 پیش بینی شده که توزیع متوازن پروژه ها در همه نقاط و بخش های شهرستان نقطه مشترک آن می باشد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 1912

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge