امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت روز خبرنگار

میناب نیوز : ابوذر مهدی نخعی طی پیامی به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند. 

به گزارش میناب نیوز ،متن پیام به شرح ذیل می باشد.

هفدهم مرداد، برگ زرینی و روشنی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می‌باشد.

روز خبرنگار، روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی خبرنگارانی است که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

این تلاشگران خبر و اطلاع رسانی که دل در گرو دستاودهای بزرگ نظام و حفظ ارزشها  دارند،  که خون بها هزاران شهید جانباز ، آزاده ورزمنده  است ، تنها به نقل و روایت رویدادها نمی پردازند بلکه با عشق به مردم و تلاش های حرفه ای، واقعیت ها و ظرفیت ها را معرفی و با ناراستی ها به مبارزه ها بر می خیزند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران بخصوص اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شهرستان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1922

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge