امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

کنکور فنی و حرفه ای و کارو دانش در میناب

میناب نیوز : معاون پشتیبانی  آموزش و پرورش میناب گفت : رقابت 1892 داوطلب در آزمون سراسری فنی و حرفه ای و کارو دانش به منظور کسب کرسی های برتر دانشگاهی در میناب به پایان رسید .

 به گزارش میناب نیوز ، حبیب مظاهری اظهار کرد : کنکور سراسری رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش در روز جمعه 22 مردادماه همزمان با سراسر کشور با حضور 1892داوطلب مرد و زن در شهرستان میناب برگزار شد.

وی ادامه داد با همکاری و همراهی فرماندارویژه و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تمامی تدابیر لازم و هماهنگی های درون شهرستانی با ادارات و سازمانهای اجرایی به منظور برپایی آزمون بدون دغدغه در پنج حوزه برگزاری آزمون انجام شد.

مظاهری تصریح کرد: 1700 داوطلب کاردانی و 192 داوطلب کارشناسی ،بالغ بر  25 رشته به منظور کسب کرسی های برتری دانشگاهی در این آزمون با هم رقابت کردند .

وی در ادامه با قدردانی از همکاری تمامی نهادهای دست اندرکار در برگزاری بی دغدغه کنکور  فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت حوزه های برگزاری آزمون، مخزن نگهداری اوراق کنکور فنی و حرفه ای و حراست از دستاوردهای داوطلبین ،اداره برق و شبکه بهداشت بااکیپ های سیار برق و فوریتهای پزشکی با آموزش و پرورش همکاری لازم را انجام دادند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1929

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge