امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

فولاد آنامیس میناب وارد مرحله تولید می شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : فولاد آنامیس میناب وارد مرحله تولید می شود .

گزارش میناب نیوز به نقل از ایرنا ، جاسم جادری با اشاره به طرح های فولادی در دست اقدام از جمله صبا فولاد، پیش بینی کرد که این رقم تا پایان امسال به حدود چهار میلیون تن افزایش یابد.

 وی اظهار کرد: پروژه صبا فولاد مربوط به صندوق بازنشستگی واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از پیشرفت خوبی برخوردار است به طوری که فاز اول آن با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 استاندار هرمزگان افزود: چند طرح فولادی شامل تولید گندله و افزایش ظرفیت در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و شهرهای میناب و سیریک (فولاد آنامیس) وارد مرحله تولید می شود و امیدواریم که فاز اول گندله سازی نیز تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 در اطلاعات منتشره منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس آمده است: سرمایه گذاری لازم برای تولید سالانه 12میلیون تن فولاد دراین منطقه صورت گرفته به طوری که با فعالیت های صورت گرفته حدود هشت و نیم میلیون تن آن در حال اجرای پروژه است که از این میزان سه میلیون تن به مرحله تولید رسیده است.

 دراین اطلاعات با تاکید بر تقاضاهای ارائه شده از سوی سرمایه گذاران و مذاکرات بعمل آمده با آنان پیش بینی شده که میزان تولید فولاد( فولاد و گندله)در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تا پایان برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور به 22 میلیون تن افزایش یابد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1969

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge