امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

در دانشگاه میناب مرتبط با نیاز آن منطقه از استان تدریس می‌شود

میناب نیوز : معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت : در دانشگاه میناب مرتبط با نیاز آن منطقه از استان تدریس می‌شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از ایسنا،محمدرضا سمتی عنوان کرد: از صبح  دوشنبه 5 مهرماه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی آغاز شد که در دو روز اول خانم‌ها و دو روز بعدازآن آقایان پذیرش می‌شوند.

  وی افزود: در نیمسال جدید تحصیلی یک هزار و 422 دانشجو را در مقطع کارشناسی پذیرش خواهیم کرد که ازاین‌بین 967 نفر خانم و 455 نفر آقا هستند که از امروز ثبت‌نامشان آغاز شد.

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر 32 رشته کارشناسی در دانشگاه هرمزگان به‌صورت فعال وجود دارد که در 5 دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم و فنون دریایی تدریس می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال 568 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که ازاین‌بین 296 نفر خانم و 272 نفر آقا می‌باشند، همچنین در مقطع دکترا 73 نفر در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه پذیرش‌شده‌اند که ازاین‌بین 32نفر خانم و 41 نفر آقا می‌باشند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در پردیس دانشگاهی میناب دانشگاه هرمزگان رشته‌های مرتع و آبخیزداری، مهندسی باغی، مهندسی زراعت و اصلاح نباتات، علوم و مهندسی آب، مهندسی فضای سبز، زیست‌شناسی‌دریا، مهندسی شیلات، اقیانوس‌شناسی، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر که مرتبط با نیاز آن منطقه از استان هست تدریس می‌شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1989

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge