امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

ساختمان‌های اداری پلیس راهور میناب و رودان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

میناب نیوز : فرمانده انتظامی هرمزگان از برگزاری 170 برنامه مختلف در هفته ناجا در استان هرمزگان خبر داد و گفت: همچنین 6 پروژه عمرانی از جمله ساختمان‌های اداری پلیس راهور میناب و رودان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از تابناک، سردار عزیزاله ملکی در نشست خبری از همکاری رسانه‌ها با پلیس در زمینه‌های مختلف نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: امنیت کنونی و رشد شاخص‌های مختلف امنیتی در سایه همکاری همدلانه بخش‌های مختلف حاصل شده که رسانه‌ها در آن نقش چشمگیری داشته‌اند.

سردار ملکی در ادامه از برگزاری 170 برنامه مختلف در هفته ناجا در استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: صبحگاه عمومی نیروهای مسلح استان در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در اولین روز از هفته ناجا در 9 مهرماه، برگزاری نشست هم‌اندیشی میان پلیس و ائمه جمعه و جماعات، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک،  ارتباط مستقیم فرماندهان پلیس‌های تخصصی استان با مردم، همایش پلیس فتا و بانکداری الکترونیک، همایش پلیس امنیت با اصناف، اجرای طرح مردم‌یاری و خدمات پزشکی در روستای گچین بالا از برنامه‌های مهم هفته ناجا است در طول این هفته تا 15 مهرماه اجرا می‌شود.

وی به افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی ناجا در استان هرمزگان و در هفته نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: 6 پروژه عمرانی از جمله ساختمان‌های اداری پلیس راهور میناب و رودان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: غبارروبی از گلزار مطهر شهدا در سراسر استان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان هرمزگان خواهد بود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1993

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge