امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

شرق هرمزگان از فقر و محرومیت تاریخی رنج می برد / علاقه مند به سرمایه گذاری در این منطقه مجوز و تسهیلات می دهیم

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : شرق هرمزگان از فقر و محرومیت تاریخی رنج می برد .

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در دیدار با مردم شهرستان رودان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم این شهرستان، عنوان کرد: طی سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید، کارهای بزرگی در استان هرمزگان و شهرستان رودان شروع شده و به نتیجه رسیده که پیشبرد این کارها با حمایت مردم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی درآمد دولت گذشته از فروش نفت 120 میلیارد دلار بود اما امروز در این دولت به کمتر از 20 میلیارد دلار رسیده است و مشکلات تحریم دامن دولت تدبیر و امید را گرفت اما دکتر روحانی رئیس جمهوری هنرمندانه کشور را به پیش می برد.

استاندار هرمزگان افزود: اگر اقدام بسیار خوب برجام نبود و افراد توانمندی همچون دکتر ظریف با زبان دیپلماسی دنیا را متقاعد نمی کرد ادامه وضع گذشته امکان پذیر نبود و مذاکره با تمامی قدرت های مدعی در دنیا و امتیاز ندادن به دشمن و امتیاز گرفتن از آنها با لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولت به دست آمد و کمک کرد تا کشور از پیچی خطرناک عبور کند.

جادری در ادامه رودان را شهرستانی ولایتمدار دانست و بیان داشت: مردم رودان از نمونه های ایثار و فداکاری در کشور هستند.

وی گفت: شرق هرمزگان از فقر و محرومیت تاریخی رنج می برد و هرکس علاقه مند به سرمایه گذاری در این منطقه است مجوز و تسهیلات به آن می دهیم تا اشتغال ایجاد کند و سیاست دولت مشارکت مردم در تولید و کسب درآمد است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان رتبه سوم کشور در رفع موانع تولید را دارد و تاکنون120 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان پرداخت شده است و همچنین اعلام کرده ایم پروژه های نیمه تمام به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود و تسهیلات ارزان در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم.

جادری خاطرنشان کرد: در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران جزء کشورهای پیشتاز است و خدمات بسیاری انجام شده اما مشکلاتی وجود دارد و باید بیش از این کار کنیم تا جوانان بی کار نباشند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2047

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge