امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

انعقاد قرارداد پروژه حصارکشی دانشگاه آزاد واحد میناب

میناب نیوز : رئیس شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از انعقاد قرارداد پروژه حصارکشی دانشگاه آزاد واحد میناب خبرداد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از تسنیم ، حسن داوری اظهار داشت: 5 پروژه عمرانی شامل مسجد واحد بندرعباس، ساختمان آموزشی مراکز جناح و هرمز، ساختمان آموزشی واحد جاسک و کارگاه‌های پژوهشی واحد میناب هستند که با حضور مسئولان در سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ساختمان آموزشی مرکز جناح از سوی یک خیّر احداث شده، بیان‌داشت: تکمیل ساختمان آموزشی پردیس بندرخمیر و پردیس بین‌الملل قشم از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حال ساخت عمرانی در دانشگاه آزاد استان هرمزگان است.

رئیس شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ابراز امیدواری‌کرد: این پروژه‌ها تا قبل از مهر سال 96 مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان از انعقاد قرارداد چند پروژه عمرانی دیگر از جمله سلف سرویس و حصارکشی مرکز هرمز، حصارکشی واحدهای جاسک و میناب و اجرای طرح شفا در واحد بندرعباس خبرداد و افزود: احداث کلینیک پزشکان در واحد بندرعباس نیز به تصویب هیات امنا رسیده که پس از ابلاغ مصوبه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ادامه‌داد: همه پروژه‌های نیمه ساخت واحدهای دانشگاه آزاد در استان هرمزگان علی‌رغم تمام مشکلات مالی فعال هستند و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه عمرانی در سال‌جاری و گذشته چندین برابر مراکز آموزش عالی دولتی بوده و پروژه‌های عمرانی دولتی در بخش آموزش عالی تقریبا متوقف هستند.

وی تصریح‌کرد: در مناطق آزاد اغلب دانشگاه‌های دولتی در فضاهای استیجاری و با استانداردهای بسیار پایین به دانشجویان خدمات رسانی می‌کنند در حالی که دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در جزایر کیش و قشم مطلوب‌ترین فضاهای فیزیکی را در اختیار دارند و مسئولان به دنبال توسعه این فضاها هستتد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2051

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge