امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

برنامه دولت الکترونیک در هرمزگان قدم به قدم اجرايي شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : برنامه دولت الکترونیک در هرمزگان قدم به قدم اجرايي شود . 

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با بيان اينكه تشکیل این شورا دارای الزام قانونی است ، عنوان كرد: در قانون تاكيد شده این شورا در استان ها و همچنین در دستگاه های اجرایی تشکیل شود.

 وی ادامه داد: پنج کمیته تخصصی زیرمجموعه این شورا قرار دارد كه باید تشکیل شوند تا برنامه های جامع نظام اداری را اجرایی کنند.  

استاندار هرمزگان افزود: در آموزش و پرورش این کار صورت گرفته و دیگر دستگاه ها می توانند در اين خصوص از آموزش و پرورش الگو بگیرند.  

جادری با بيان اينكه سیستم اداری ما حجیم و گسترده است، اظهار داشت: باید در راستاي چابک سازي سيستم اداري و كاهش موانع آن گام برداريم و بهترین اقدام این است که کارها به مردم سپرده شود.

 وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا هزینه های سیستم اداري کاهش یابد و با اصلاح تفکر، بتوانیم سیستم اداری را کوچک کنیم.

 استاندار هرمزگان بیان داشت: عملکرد اين شورا بايد به خوبي رصد شود و همه دستگاه هاي اجرايي موظف هستند در اين خصوص به سازمان مدیریت و برنامه ريزي استان گزارش دهند.

 جادری با تاكيد بر اينكه بايد برنامه دولت الکترونیک را در استان هرمزگان قدم به قدم به پیش ببریم، تصريح كرد : استانداری هرمزگان در حذف کاغذ از سیستم مکاتبات اداری رتبه برتر کشور را کسب کرد كه اين اقدام گام مهمي در جهت اجراي دولت الكترونيك بوده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2060

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge