امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

بیمارستان میناب قطب ارائه خدمات زنان و زایمان در شرق هرمزگان / آمار زایمان در بیمارستان میناب بیشتر از بزرگترین بیمارستان تخصصی زنان و زایمان هرمزگان

میناب نیوز : رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب گفت : بیمارستان میناب قطب ارائه خدمات زنان و زایمان درحوزه شرق استان است .

به گزارش میناب نیوز به نقل از تسنیم ، محمد مورخ تصریح‌ کرد : آمار زایمان به صورت طبیعی و سزارین در بیمارستان شهرستان میناب در سال 94، در مقایسه با آمار بزرگترین بیمارستان تخصصی زنان و زایمان استان در شهر بندرعباس(شریعتی) بیشتر بوده است که این موضوع، بیانگر این است که شهرستان میناب قطب ارائه خدمات در حوزه زنان و زایمان در شرق استان است.

رئیس بیمارستان میناب با بیان اینکه 20 نفر ماما در این بیمارستان مشغول ارائه خدمات هستند گفت: در این بیمارستان 2 اتاق زایمان و 14 تخت مامایی وجود دارد.

مورخ با اشاره به دیگر بخش‌های مرتبط با بخش زایشگاه بیمارستان میناب تصریح‌ کرد: بخش زنان با 27 تخت بستری بعد از زایمان و همچنین بخش جراحی با 28 تخت ویژه عمل سزارین و سایر جراحی‌های زنان از بخش‌های مرتبط با زایشگاه این بیمارستان است.

وی گفت : 6 اتاق عمل در فضای مرکزی بیمارستان وجود دارد که از این تعداد ، یک اتاق عمل ویژه جراجی متخصصین زنان و سایر رشته‌ها و یکی دیگر نیز اتاق عمل اورژانس نیز در خدمت متخصصین زنان برای انجام جراحی اورژانسی است.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب اذعان‌داشت : پروژه‌ای به نام " LDR" یا ترویج زایمان طبیعی نیز در این بیمارستان در دست احداث است که تا کنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تقریبا کار سفت‌کاری آن در حال اتمام است.

مورخ ابرازداشت: افزایش آمار زایمان طبیعی در شهرستان میناب، ضرورت احداث این مرکز را دوچندان کرده که امید است با پیگیری‌های مجدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2062

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge