امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

پرداخت تسهیلات به ۱۰۰ واحد تولیدی هرمزگان طی دو هفته اخیر

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : ۱۰۰ واحد تولیدی هرمزگان طی دو هفته اخیر تسهیلات خود را دریافت کرده اند .

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه بانک ها رکن اساسی کمک به تولید هستند، عنوان کرد : بانک های استان هرمزگان نیز در این راستا کمک خوبی داشته اند و به حرکت درآمدن چرخ تولید به دلیل تزریق منابع مالی بوده که توسط بانک ها صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون به ۶۰۱ واحد تولیدی در هرمزگان تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده که ۱۰۰ واحد طی دو هفته اخیر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

 استاندار هرمزگان افزود: میزان تسهیلات پرداختی رفع موانع تولید در هرمزگان نیز بالغ بر۷۰۰ میلیارد تومان بوده که در قالب ارزی، ریالی و سرمایه گذاری پرداخت شده است و با ثبت این ارقام جدید در سامانه، هرمزگان در رتبه های اول یا دوم کشور قرار می گیرد.

 جادری تصریح کرد: تا کنون در کشور ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید معادل ۸۵ درصد هدف تعیین شده به ۲۰ هزار واحد صنعتی پرداخت شده است.  

وی گفت: با این روند رشد اقتصادی به رقم مطلوب خواهد رسید و چرخ واحدهای تولیدی به حرکت درخواهد آمد و به تدریج از رکود خارج می شویم.

 استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان های خدمات رسان نباید آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع کنند، بیان داشت: این سازمان ها موظف هستند با واحدهای تولیدی همکاری لازم را داشته باشند.  

جادری با اشاره به برخی مصوبات برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: در این راستا صنایع معدنی در اولویت قرار گرفته و از ۱۱ طرح معدنی بزرگ که قرار است تسهیلات دریافت کنند، چهار طرح در استان هرمزگان قرار دارد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2112

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge