امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

پیام مشترک فرماندار ویژه میناب و مدیر آموزش و پرورش میناب / به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

میناب نیوز  : به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیام مشترکی صادر کردند .

به گزارش میناب نیوز ، متن پیام بدین شرح است : گرامی داشت هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش فرصت بسیار مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خودمان را از زحمات و تلاش های بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان دلسوز و بصیر و مدیران سختکوش و توانمند شهرستان که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و تربیت نسلی اندیشمند، عالم، خلاق، سخت کوش، مؤمن، متعهد و ولایتمدار تلاش می نمایند، اعلام نمائیم.  

شورا و مشورت باید در جامعه فرهنگ شود، زیرا مسائل فرهنگی مهم‌تر از مسائل اجرایی است و این فرهنگ است که به سایر مسائل جهت و حرکت می‎دهد.

 از اینروشوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است.

تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت ونظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از کلیه ی منابع و امکانات در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیتهای اجرایی در استانها و شهرستانها در چارچوب تعالیم اسلامی است.

 این هفته را به تمامی فرهنگیان گرانقدر، مدیران فرهیخته، خیرین ارجمند، اولیاء محترم، دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.      

         ابوذرمهدی نخعی                                    غلامرضا سالاری

  معاون استاندار و فرماندارویژه          معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش                                                    

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2114

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge