امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

حضور هرمزگان در همایش و نمایشگاه‌ سرمایه ‌گذاری توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار / تاکید معاون اول رئیس جمهور بر اهمیت و نقش هرمزگان در توسعه سواحل مکران

میناب نیوز : مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان از گفت: هياتی ٥٠ نفره از مديران دولتي و بخش خصوصي هرمزگان در اين همايش شركت كردند.

به گزارش میناب نیوز ، مسعود پاکزاد با اشاره به حضور استان هرمزگان در همایش و نمایشگاه‌ سرمایه ‌گذاری توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار، عنوان کرد: بیش از 55 درصد از سواحل مکران در محدوده هرمزگان قرار دارد و هرمزگان نقش مهمی در توسعه این سواحل دارد.

وی ادامه داد: دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران بر اهمیت و نقش هرمزگان در توسعه این سواحل تاکید کرد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری رویدادهای مهمی در سواحل مکران توسط دولت تدبیر و امید در حال انجام است.

پاکزاد بیان داشت: از جمله اقدامات شاخص در این زمینه در هرمزگان می توان به در دستور كار بودن خط انتقال آب سد جگين به ميناب، آغاز احداث نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی در كوهستك سیریک توسط روسيه كه ٢٠٩ هكتار زمين آن واگذار شده و شهرک صنعتی دو هزار هكتاري در جاسک اشاره کرد.

وي در خاتمه گفت: اميدواريم این مجموعه اقدامات به رفاه مردم و توسعه منطقه منجر شود و شاهد رونق منطقه مكران باشيم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2120

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge