امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

افتتاح فاز 2 ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز میناب

میناب نیوز : رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب گفت : فاز 2 ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز میناب همزمان با سراسر کشور افتتاح شد .

به گزارش میناب نیوز ، عبدالرسول ترابی در گفتگو امروز با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب و ادای احترام به ساحت شهدا و امام راحل اظهار کرد: همه ما امروز باید به واسطه استقرار چنین نظامی و رهایی از طاغوت ، خدا را شکر کنیم.

وی همچنین گفت : لطف خدا ورهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عواملی بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

ترابی در ادامه افزود: امروز اگر کسی به خودش اجازه تعرض به خاک مقدس ایران را نمی دهد نتیجه دلاوریها و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سر افراز است که عزت و اقتدار برای نظام در جهان به ارمغان آوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای میناب به مناسبت دهه مبارک فجر نیز با حضور پرسنل و دانشجویان این مرکز برگزارشد .

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب همچنین تصریح کرد : در دهه فجر ساختمان آموزشی فاز 2 دانشگاه پیام نور مرکز میناب همزمان با سراسر کشور با زیربنای 2 هزار و 273 مترمربع و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 610 میلیون ریال افتتاح شد .

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد : در این ایام به همراه جمعی از کارکنان ، دانشجویان و مسئول دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان میناب با خانواده معظم شهید هدایت ا... عسکری در  بخش توکهور این شهرستان دیدار شد .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2132

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge