امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

در هرمزگان به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می شود/ با این وجود این استان از محرومیتی تاریخی رنج می‌ برد

میناب نیوز : استاندار هرمزگان  گفت : در هرمزگان به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می شود .

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه ‌ها و دانشکده‌ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی تمامی امور باید برای مردم و در خدمت ملت باشد کما اینکه خداوند نیز خود را خدای مردم معرفی می کند و از همین روست که مسئولان باید خود را مدیون مردم بدانند.

 وی ادامه داد: مردم ایران تاکنون هر کاری که از دستشان برآمده برای انقلاب و نظام و کشور انجام داده اند.

 استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در هرمزگان به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می شود، افزود: با این وجود این استان از محرومیتی تاریخی رنج می‌ برد که برای رفع این محرومیت نیاز است صنایع، شرکت ها بخش‌های مهم خدماتی و تولیدی فعال در این استان نقش و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال هرمزگان را انجام دهند.

 جادری طرح تحول سلامت را موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود که در یک مقطع کوتاه 11 میلیون نفر در مدت زمانی کوتاه بیمه شوند و این یک دستاورد جهانی در حوزه بهداشت است.

 وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید،‌ چندین بیمارستان در هرمزگان به بهره ‌برداری رسیده است، تصریح کرد: این در حالیست که در سال‌ های گذشته که اوضاع دولت در بعد مالی بسیار بهتر از حال بود، هیچ بیمارستانی در استان به بهره‌ برداری نرسید.

 استاندار هرمزگان به مبحث اهمیت پیشگیری از بیماری‌های جسمی و روحی اشاره کرد و گفت: باید با توسعه آموزش‌های کاربردی جامعه را سمت و سوی پیشگیری برد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2133

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge