امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

آغاز برنامه سلامت نوروزی و طرح نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و بازار در هرمزگان

میناب نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از آغاز برنامه سلامت نوروزی و طرح نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و بازار در هرمزگان خبر داد .

به گزارش میناب نیوز ، بهروز اکرمي در مراسم افتتاحیه طرح نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و بازار در هرمزگان و مانور فوریت های بهداشت محیط و برنامه سلامت نوروزی استان هرمزگان، عنوان كرد: از امروز گشت های نظارت بر قیمت کالا و خدمات، ترافیک و تعزیرات حکومتی در سراسر هرمزگان آغاز شده و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.

وي افزود: ماموران این گشت ها وظیفه کنترل بازار، نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان و جلوگیری از تخلف های صنفی را به عهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: ۷۴ گروه نظارت با 163 کارشناس بهداشت محیط از امروز تا پایان تعطیلات نوروز 96 بر رستوران ها، مراکز خدماتی رفاهی بین راهی و مغازه های فروش مواد غذایی در هرمزگان نظارت می کنند.

اكرمي تصريح كرد: وظیفه کارشناسان بهداشت محیط سرکشی به این اماکن و کنترل سلامت محیط مراکز تهیه و تولید غذا و سلامت کارکنان آن است و با مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مرتبه نخست به متخلف تذکر داده می شود و در صورت تکرار واحد صنفی پلمپ می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2158

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge