امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از امام جمعه بخش توکهور و شهر هشتبندی میناب

میناب نیوز : معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب ، از تلاش و کوششهای بی دریغ حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه بخش توکهور وشهر هشتبندی شهرستان میناب تشکر نمود.

  به گزارش میناب نیوز ، غلامرضا سالاری از تلاش و کوششهای بی دریغ ،حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه بخش توکهور وشهر هشتبندی شهرستان میناب ،که با پیگیریهای مستمر گامی جهت اعتلای فرهنگ کمک به ساخت مدارس تلاش بی وفقه ای  داشته اند تشکر  نمود و گفت : با پیگیریهای شبانه روزی و مجدانه امام جمعه در یک سال گذشته عملیات اجرایی آموزشگاه 6کلاسه شهید عزیزی با همت خیرین مدرسه ساز آغاز ودر حال تکمیل و بعد از تعطیلات به بهره برداری خواهد رسید.

 وی اظهار کرد :امید است با همکاری دستگاههای اجرایی مانند ادارت برق و آب وفاضلاب دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در این آموزشگاه جدید آغاز نمایند.

 معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب همچنین ضمن تقدیر و تشکر از خیرین بزرگوار که همیشه یاریگرآموزش وپرورش بوده اند افزود: عملیات اجرایی دبستان 6کلاسه آیت الله کاشانی توکهور نیز با همت بلند خیرین مدرسه ساز و بویژه پیگیری ارزشمند شخص امام جمعه شهر هشتبندی و بخش توکهور شهرستان میناب آغاز شده است.

وی تصریح کرد:با پیگیریهای دفتر امام جمعه منطقه هشتبندی میناب و یاری خیرین عزیز و بزرگوار ،هماهنگی که این دفتر با دیگر سازمانها ، دستگاههای دولتی و غیر دولتی و سمنهای مردم نهاد داشته است این دبستان نیز تا 6ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 سالاری همچنین در بخش پایانی سخنان خود از مردم ولایی و همیشه درصحنه این منطقه نیزکه با سعه صدر خود همراه  بوده وبا بهره گیری ازمنویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع نموده و یاری گر بوده اند تقدیر و تشکر نمود و افزود  :با توجه به اینکه مردم این منطقه ازدرآمدهای  مالی مناسبی برخوردار نیستند ، نیاز به زیرساختهای آموزشی و فرهنگی بیشتری در بخش توکهور و شهر هشتبندی میناب می باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2165

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge