امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

آماده باش راهور میناب برای ارائه خدمات به مسافران نوروز 96

میناب نیوز : رئیس پلیس راهور میناب گفت : تمهیدات و اقدامات ویژه برای برقراری ایمنی و خدمت رسانی به شهروندان و هموطنان در ایام نوروز ۹۶ در میناب اندیشیده شده است.

به گزارش میناب نیوز ، سرهنگ ابراهیم نوربخش فرد در جمع خبرنگاران شهرستان میناب از آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی میناب در تعطیلات نوروزی سال 1396 خبر داد و اظهار کرد : با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال،جهت افزایش خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی اقدامات و برنامه ریزی های مدونی برای افزایش تیم های گشتی به صورت محسوس و  نامحسوس صورت  گرفته است .

وی گفت : امسال نیز پیش بینی افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی میناب می شود که دستگاه های اجرایی با هدف تامین ایمنی و آرامش مسافران در ایام نوروز با پلیس راهور همکاری می کنند و به امور اجرایی ترافیکی و خدمات رسانی به شهروندان و هموطنان مسافر می پردازند.

رئیس پلیس راهور میناب با اشاره به اینکه  پلیس به تنهایی نمی‌تواند ایمنی در خیابان ها را ایجاد کند افزود : نقش مردم در این زمینه تعیین کننده و تأثیرگذار است و خواستار مشارکت و همراهی مردم با پلیس در ایجاد افزایش ایمنی پایدار شد .

وی افزود : هموطنان ، با دقت و مدیریت در سفر، هوشیاری و استراحت به موقع و رعایت مقررات از هر گونه رفتار پرخطر رانندگی پرهیز کنند تا علاوه بر اینکه از توقیف خودرو جلوگیری شود، سفر با نشاط و ایمنی را برای خانواده خود و دیگران رقم بزنند.

نوربخش در ادامه  بابیان این مطلب که نقاط حادثه خیز در میناب شناسایی شده است تصریح کرد : ضمن بررسی علت تصادفات در این نقاط ، برنامه ریزی ها لازم با تلاش و همت مضاعف و با همکاری دستگاه ها مرتبط صورت گرفته است که دیگر ، شاهد تصادفات در آن نقاط نباشیم .

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت : همیاران پلیس نیز دراین ایام در سطح شهرستان میناب با پلیس راهور همکاری می کنند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2166

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge