امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

تلاش ‌های سپاه و بسیج در هرمزگان در رفع محرومیت ها موثر بوده است

ميناب نيوز : استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش ‌ها و مجاهدت‌ های سپاه و بسیج در هرمزگان، گفت: دوراندیشی‌ ها و نگاه توسعه‌ ای و جامع برادران و خواهران ما در سپاه و بسیج امروز در امور عمرانی و زیرساختی بسیاری از مشکلات استان به ویژه در مناطق محروم را مرتفع کرده است.

به گزارش ميناب نيوز ،  جاسم جادری در نشست با فرماندهان و مسئولان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و مبانی مدنظر مقام معظم رهبری در این راستا، اظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی سال ‌جاری نخستین نشست خود را برای تحقق راهکارهای عملیاتی سازی شعار سال با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌ های مربوطه برگزار کردیم و راه های مدنظر را مورد بررسی قرار داده ‌ایم تا در روزهای آینده به طور کاربردی دستورالعمل‌ ها را تدوین و ابلاغ کنیم.

وی با بیان اینکه خطاب مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تنها متوجه دولت نیست و تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شامل می ‌شود، افزود: در سال 95، بنابر اعلام آمار رسمی 704 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که سهم هرمزگان 36 هزار فرصت شغلی بوده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همان طور که رئیس جمهوری نیز اعلام کرده‌ اند در دنیا تنها شش کشور موفق به ایجاد 600 هزار فرصت شغلی در طول یک سال شده ‌اند و این در حالیست که این دولت موفق شده است 704 هزار فرصت شغلی ایجاد کند.

جادری به مبحث برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: استانداری هرمزگان به همراه فرمانداری‌ ها و بخشداری‌ ها از آنجایی که بخشی از وزارت کشور محسوب می شود، مجری انتخابات است و برای ما سه هدف اصلی و مهم برگزاری انتخابات در نظم و آرامش، حضور حداکثری و سلامت انتخابات اولویت اساسی است و تمامی امور را طبق این سه مولفه تدوین کرده و پیش می ‌بریم.

وی اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار کشور و نظام بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده می‌َ شود و معتقدیم حضور حداکثری همه را به پیروزی می رساند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش ‌ها و مجاهدت‌ های سپاه و بسیج در هرمزگان، تاکید کرد: دوراندیشی‌ ها و نگاه توسعه‌ ای و جامع برادران و خواهران ما در سپاه و بسیج امروز در امور عمرانی و زیرساختی بسیاری از مشکلات استان به ویژه در مناطق محروم را مرتفع کرده و ما در دولت همواره نیازمند مساعدت‌ ها و مشاوره‌ های این نهاد پویا در عرصه‌ های مختلف هستیم.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 2175

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge