امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

مراكز عرضه كالاهاي اساسي و میوه و تره بار در هرمزگان افزايش يابد

ميناب نيوز : استاندار هرمزگان گفت: تامین مایحتاج مردم در ماه رمضان از موارد مهم است که اين اقلام و كالاهاي اساسي باید با قیمت مناسب عرضه شود.

به گزارش ميناب نيوز ، جاسم جادری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با بیان اینکه مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان باید تامین و به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد، عنوان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم مردم در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: تامین مایحتاج مردم در ماه رمضان از موارد مهم است که اين اقلام و كالاهاي اساسي باید با قیمت مناسب عرضه شود و در اين زمينه نظارت و کنترل بازار بسیار مهم است و بايد جدي گرفته شود.

استاندار هرمزگان بر ضرورت راه اندازی میادین و مراكز عرضه كالاهاي اساسي و میوه و تره بار در هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: هرچه این میادین و مراکز توسعه و افزايش یابد، موجب دسترسی و خرید راحت تر مردم خواهد شد و كالاها در اين مراكز با قيمت و به شيوه مناسبي عرضه مي شوند.

جادري به افزايش چشمگير خريد تضميني گندم در سطح كشور و همچنين استان هرمزگان اشاره كرد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از 11 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان در کشور خریداری شد و این میزان تولید و خرید گندم نشان دهنده هنر دولت تدبیر و امید است.

وي گفت: در هرمزگان نیز خرید تضمینی گندم از 19 هزار تن در سال 92 به 58 هزار تن در سال 95 افزايش يافت و در سال جاری نيز ميزان خرید تضمینی گندم در استان به 60 هزار تن خواهد رسید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2197

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge