چاپ این صفحه

محصولات صادراتی کشاورزی هرمزگان به خریداران جهانی معرفی می شوند

میناب نیوز : مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : محصولات صادراتی کشاورزی هرمزگان به خریداران جهانی معرفی می شوند .

به گزارش میناب نیوز ، عزیز سیدی در جمع کشاورزان پیشرو استان در بندرعباس اظهار کرد : با توجه با سفرهای تجاری مسئولین سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، کارشناسان و کشاورزان پیشرو در سالهای گذشته به کشورهای مختلف و انعقاد تفاهم نامه های منعقده، به زودی جمعی از بازرگانان و کارشناسان کشور های عمان ، روسیه و هلند برای بررسی ظرفیت های کشاورزی هرمزگان به این استان سفر خواهند کرد.

وی ارتقاء دانش کشاورزان و کارشناسان ، فراهم کردن بستر مناسب برای آموزش بهره برداران در کشورهای هدف ، انتقال تجربه و تکنولوژی به استان و جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در بخش های مختلف از مهمترین اهداف برگزاری این نشست می باشد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه در سالجاری هیات هایی از کشورهای مختلف برای آشنایی با محصولات وظرفیت های کشاورزی هرمزگان به این استان سفر خواهند کرد تصریح کرد : معرفی محصولات باید طوری انجام شود که این بازدیدها منجر به انعقاد قرارداد و نهایتا صادرات محصولات را درپی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه د ربازارهای جهانی رقبای سرسختی وجود دارد افزود : کشاورزان محصولات خود را باید با استانداردهای بازارهای جهانی وبر اساس نیاز وسلیقه کشورهای مختلف تولید و با تبلیغات مناسب آنها را به فر وش برسانند.

سیدی از برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی استان در کشور روسیه و همچنین بازدید از نمایشگاههای کشاورزی درکشورهای آلمان و ایتالیا در آبان ماه امسال خبر داد و گفت : در این بازدیدها هیات های اعزامی باید به دنبال معرفی مناسب محصولات وهمچنین انتقال دانش به استان باشند.

وی در پایان افزود : هرمزگان در خصوص صادرات آبزیان و محصولات زراعی وباغی به کشور های مختلف آمادگی دارد و میبایست زیرساختهای لازم فراهم گردد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2233