چاپ این صفحه

آغاز عملیات احداث 2 واحد زیست پزشک و دندانپزشک در کرگان میناب / به نمایندگی از 38 پروژه در شهرستان میناب

میناب نیوز : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت : مراسم کلنگ زنی و احداث 2 واحد زیست پزشک و دندانپزشک مرکز سلامت جامع کرگان میناب برگزار شد.

 به گزارش میناب نیوز ، محمدرضا حسینی با اشاره به اینکه این مراسم کلنگ زنی مراسم به نمایندگی از 38 پروژه عمرانی شهرستان میناب  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ، امام جمعه شهرستان میناب و دیگر مدیران شهرستانی برگزار شد اظهار کرد : بحمدالله با عنایت ویژه دولت تدبیر و امید در تخصیص اعتبارات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و همچنین تلاش های خستگی ناپذیر متولیان بخش بهداشت و سلامت شهرستان ، امروز شاهد تحولی عظیم در حوزه سلامت شهرستان هستیم.

وی افزود : که برآیند این خدمات ارزشمند ، یقیناً بهداشت و درمان شهرستان میناب را به جایگاه حقیقی و درخور شأن مردم شریف منطقه نزدیکتر خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب در پایان تصریح کرد : این پروژه ها، مشتمل بر 4 مرکز سلامت جامع ، 4واحد پایگاه بهداشتی و 2 خانه بهداشت ، یک مرکز آموزشگاه بهورزی ، 12واحد زیست پزشک و دندانپزشک ، 9 واحد زیست اسکان مامای بیمه روستایی و 6 واحد زیست سرایداری با متراژی نزدیک به 6500متر و اعتباری بالغ بر 86 میلیارد ریال می باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2256