چاپ این صفحه

اعزام ۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی مینابی جهت شرکت در دوره طرح یاوران ولایت استانی

میناب نیوز : فرمانده حوزه دانش آموزی شهید صدوقی شهرستان میناب از اعزام ۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی جهت شرکت در دوره طرح یاوران ولایت استانی خبر داد .

به گزارش میناب نیوز  ، موسی ذاکری اظهار کرد : بسیج دانش آموزی، کانون جذب و فعالیت نوجوانان و جوانان بشمار می رود ، که رشد و تعالی آنها در این محیط از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وی بیان کرد : بسیج دانش آموزی همیشه به توانمند سازی فرماندهان و مدیران خود توجه داشته ، که در این راستا  دوره های آموزشی شورای واحد پیشگام بسیج دانش آموزی همه ساله با گرامی داشت یاد وخاطره شهید جهاد مغنیه با عنوان طرح یاوران ولایت برگزار می گردد.

فرمانده حوزه بسیج داش آموزی شهید صدوقی شهرستان میناب افزود : طرح یاوران ولایت قدم نهادن در راه یاوری و حمایت از ولایت و امامت تا رسیدن به سر منزل مقصود می باشد که لازمه آن بالا بردن بینش معرفتی و بصیرتی بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد : محتوای این دوره شامل مباحث، بصیرتی، معرفتی، تربیتی، ساختار و سازمان و حلقه های صالحین می باشد، همچنین شجره طیبه صالحین که با هدف تربیت دانش آموزان بسیجی و تعالی آنان تا سطح تراز انقلاب اسلامی طراحی و در حال اجرا می باشد، مبنای آموزش طرح یاوران ولایت است.

ذاکری با تاکید بر آموزش مستمر در بسیج گفت : طرح یاوران ولایت هرساله برگزار می گردد، که برکات فراوانی داشته و تاثیر آن در عملکرد معرفتی و بصیرتی دانش آموزان مشهود است.

وی ادامه داد: گزینش و ثبت نام دانش آموزان توانمند واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه شهید صدوقی در تیرماه انجام گرفت و مقرر گردید واحدهای پیشگام در دوره طرح یاوران ولایت شرکت کنند.

این فرمانده تصریح کرد : دوره آموزش مذکور از ۸ مرداد ماه در کانون غدیر بندرعباس درحال اجرا می باشد، که مطابق جدول زمانبندی ابلاغی سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان ،حوزه های مربوطه بسیجیان خود را به مدت دو روز به دوره اعزام می کنند،در همین راستا حوزه بسیج دانش آموزی شهید صدوقی میناب در تاریخ یکشنبه و دوشنبه  ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه ۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی  واحدهای پیشگام خود را به دوره طرح یاوران ولایت اعزام کرد.

وی افزود : ضمناً طرح یاوران ولایت برای فرماندهان واحد پیشگام در مشهد برگزار خواهد گردید که طی زمانبندی اعلام شده این دوره نیز در تاریخ ۱۹ شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد گردید.

ذاکری در پایان افزود : به افراد شرکت کننده در دوره ،گواهی این طرح صادر می گردد ،تا در سال تحصیلی جدید واحد های بسیج مدرسه خود را با انگیزه و توان بیشتری مدیریت کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2262