چاپ این صفحه

پیش ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات آغاز شد / متقاضیان حضور از هرمزگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ثبت نام کنند

میناب نیوز : مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریورماه ۹۶خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، معصومه قاسمی اظهار کرد : نمایشگاه امسال در نیمه اول آبان ماه برگزار می شود و به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و تأمین امکانات نمایشگاهی و تدارکات در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۴ تا ۱۰ شهریورماه سال جاری اقدام می شود.

وی اظهار کرد : مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی می توانند در نمایشگاه شرکت کنند.

قاسمی در ادامه افزود : نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران ،  تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری ، صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانونهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و ... و  روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی هم می توانند در بیست و سومین نمایشگاه  مطبوعات حضور داشته باشند.

این مقام مسئول در خصوص ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه بیان داشت : رسانه هایی که اطلاعات آن ها در سامانه جامع رسانه های کشور e-rasaneh.ir موجود نباشد، امکان حضور در نمایشگاه را ندارند.

 قاسمی تاکید کرد: «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست و متراژ پایه غرفه ها و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد .

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خاطرنشان کرد : برای رسانه های بخش خصوصی ، تعرفه واگذاری غرفه ها با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می شود و رسانه‌های استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد که جدول آن از طریق سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

قاسمی افزود: در صورت محدودیت فضا، رسانه هایی که نامنظم منتشر می شوند ، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبت نام عودت داده می شود. نشریاتی که منتشر نمی شوند ، امکان حضور در نمایشگاه ندارند.

معصومه قاسمی در پایان خاطر نشان کرد : نشریات مشمول بسته‌ حمایتی ۹۶ و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر  ۹۵) از تخفیف ویژه ۳۰درصدی برخوردار خواهند شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2278