امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

تصویب 39 منطقه پهنه صنعتی و خدماتی در هرمزگان / شش نقطه پهنه صنعتی در شهرستان میناب

میناب نیوز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت : تصویب 39 منطقه با مساحتی بالغ بر 1132 هکتار پهنه صنعتی و خدماتی در سطح شهرستان‌های استان هرمزگان جهت رونق کسب و کار و افزایش تولید و اشتغالزایی مورد تصويب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قرار گرفت.

به گزارش میناب نیوز ، رضا مدرس در پنجمین نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان، بيان داشت : در این جلسه 25 پرونده مربوط به طرح‌های صنعتي، کشاورزي، خدماتی و تولیدی که از طرف دستگاه‌های متولی شامل سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت . اداره کل راه و شهرسازی به دبیرخانه کارگروه احاله شده بود، مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين نشست 39 منطقه با مساحتي بالغ بر 1132 هکتار پهنه صنعتی و خدماتي به تصویب اعضاء کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: اين مناطق شامل هفت نقطه در شهرستان پارسیان، 9 نقطه در شهرستان بندرلنگه، سه نقطه در شهرستان بندرعباس، يك نقطه در شهرستان رودان، دو نقطه در شهرستان جاسک، شش نقطه در شهرستان میناب و دو نقطه در شهرستان بشاگرد است.

مدرس تصريح كرد: این امر می‏ تواند جهت رونق کسب کار و افزایش تولید و سهم اشتغالزایی و استقرار کاربری‌های صنعتی و خدماتی در مقیاس کارگاه‌های کوچک و متوسط در سطح استان نقش اساسی و بسزایی داشته باشد که مقرر شد ساز و کار اجرايی آن مشخص و در جلسه آتی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مطرح شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2311

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge