امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

تجهیز و راه اندازی ایستگاه شماره 2 میناب در دستور کار قرار دارد

میناب نیوز :شهردار میناب گفت : تجهیز و راه اندازی ایستگاه شماره 2 میناب در دستور کار قرار دارد .

به گزارش میناب نیوز ، عباس رئیسی امروز صبح در مراسم تجلیل از  آتش نشان میناب در سالن اجتماعات شهرداری میناب ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان از خدمات شبانه روزی آتش نشانان تشکر کرد و اظهار  کرد : روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار ، شهامت و شهادت است.

وی افزود : آتش نشانان فرشته های نجاتی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خدا خاموش کنند.

شهردارمیناب تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده  به زودی یک دستگاه ماشین امداد و نجات و خوردو آتش نشانی برای تجهیز ایستگاه شماره یک اضافه خواهد شد .

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ایستگاه آتش نشانی شماره دو  میناب افزود : تجهیز و راه اندازی این ایستگاه در میناب در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است : در این مراسم که به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی و با حضور امام جمعه میناب ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ، رئیس اداره اوقاف شهرستان میناب ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میناب ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمیناب برگزار شد از زحمات پرسنل آتش نشانی میناب با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2320

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge