امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور مي‌شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور مي‌شود .

 به گزارش میناب نیوز ، فریدون همتی در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، به توسعه زیر ساخت‌ها در جاسک اشاره كرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جاسک و سواحل مکران با توجه به منویات مقام معظم رهبری، یکی از اولویت‌های دولت و مدیریت استان هرمزگان است.

 وی اضافه کرد: اقدامات به‌هنگام و سرعت در آماده‌سازی زیر ساخت‌ها در جاسک می‌تواند شرايط توسعه و پیشرفت بيشتر استان هرمزگان و کشور را فراهم سازد.

 استاندار هرمزگان مسئولیت‌ها را امانت الهی دانست و تصريح كرد: میزهای مدیریتی برای هیچ‌کس نمی‌ماند و آن چیزی که باقی خواهد ماند فعالیت و تاثیرگذاری یک فرد در زمان مسئولیت خود است.

 همتی بيان داشت: باید از فرصت‌ها برای خدمت، کار و تلاش برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد و نباید در این راه حتی یک روز را از دست داد و برای رسیدن به این هدف مهم باید از افراد و مدیران کارآمد و خستگی‌ناپذیر استفاده کرد.  

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام خوب و موثری در دولت دوم دکتر روحانی در استان هرمزگان که دارای ظرفیت‌ها بالا ومنحصر بفردی است برداریم، باید از حداکثر زمان استفاده و از هدررفت وقت جلوگیری کنیم و گام‌های محکم و استواري در زمینه توسعه زیر ساخت‌های استان و کشور برداریم زیرا توسعه استان هرمزگان موجب رشد کشور مي‌شود.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار، عنوان كرد: هرمزگان یکی از استان‌های ظرفیت‌های متعددي در زمینه صنعت و معدن دارد که این ظرفیت‌ها اهمیت ویژه‌ای به هرمزگان در سطح ملی داده است.

 علي یزدانی توسعه جاسک و سواحل مکران را یکی از اولویت های دولت و کشور دانست و افزود: امیدواریم با آمدن همتی در قامت استاندار هرمزگان شاهد تحرک و تحول جدی در مجموعه استان باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2324

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge