امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

آب‌رسانی در مناطق شهری و روستایی هرمزگان باید به وضعیت مطلوب و ایده‌آل برسد

میناب نیوز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: امیدواریم با بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های در دست اجرا، آب‌رسانی در مناطق شهری و روستایی هرمزگان به وضعیت مطلوب و ایده‌آل برسد.

به گزارش میناب نیوز ، رضا مدرس در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی هرمزگان، عنوان کرد: این پروژه‌ها باید با کیفیت مناسب اجرا شود و مدیران نیز باید از روند اجرای پروژه‌ها به طور مستمر بازدید داشته باشند و گزارش بازدید و نظارت را به حوزه معاونت امور عمرانی استانداری ارسال کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های در دست اجرا، آب‌رسانی در مناطق شهری و روستایی هرمزگان به وضعیت مطلوب و ایده‌آل برسد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گزارش را در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی، تخصیص و جذب اعتبارات پروژه‌های در سطح استان و به تفکیک شهرستان و در خصوص تأثیر این پروژه‌ها به میزان آب‌رسانی به شهرهای استان مطالبی را ارائه داد.

در ادامه نیز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان داشت: این شرکت وظیفه آب‌رسانی به 1715 روستا با جمعیتی بالغ بر 806512 نفر و تعداد کل خانوار 217321 خانوار به عهده دارد که در حال حاضر 272 پروژه را در 847 روستا از محل منابع اعتباری مختلف در دست اجرا دارد و در حال حاضر 75 درصد از جمعیت روستایی استان از آب‏ شرب بهداشتی برخوردار هستند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2341

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge