امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

چشم اندازی مشخص برای شکوفایی استعدادهای کشاورزی هرمزگان تعیین شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : باید در قالب یک برنامه زمان‌بندی، هدف‌گذاری مشخصی برای کشاورزی در هرمزگان صورت گیرد و تمامی امکانات برای شکوفا شدن استعدادهای این بخش بسیج شود.

به گزارش میناب نیوز ،فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی و استعدادهای فراوانی که در این بخش وجود دارد باید مشکلات کشاورزان استان را شناسایی و تصمیمات درستی جهت رفع آنها اتخاذ کنیم.

وی خواستار ارتقا بهره‌وری در استفاده از آب و زمین در بخش کشاورزی شد و افزود: با توجه به تنوع فعالیت‌های کشاورزی در هرمزگان نیاز است هر موضوع به شکل تخصصی در جلسات این شورا مطرح شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد : باید در قالب یک برنامه زمان‌بندی، هدف‌گذاری مشخصی برای کشاورزی در هرمزگان صورت گیرد و تمامی امکانات برای شکوفا شدن استعدادهای این بخش بسیج شود.

همتی تولید محصولاتی همچون خرما، پرورش شتر، پرورش ماهی در قفس و میگو را بخشی از استعدادهای متنوع کشاورزی در هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: اگر چشم اندازی مشخص برای این ظرفیت‌های مختلف داشته باشد سال به سال می‌توانیم اهداف هر بخش را تحقق بخشیم.

وی خواستار همکاری کشاورزان هرمزگان در مصرف بهینه آب شد و بیان داشت: از کشاورزان هرمزگان می‌خواهیم به سمت تغییر روش‌های کشت و استفاده از الگوهای نوین گام بردارند و در این زمینه نیاز است کشت گلخانه‌ای جهت کاهش مصرف آب و تولید محصولات با کیفیت در هرمزگان توسعه یابد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2354

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge