امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تجمع چند هزار نفری بسیجیان در روز ۵ آذرماه در شهرستان میناب برگزار می شود

میناب نیوز : فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان میناب گفت : تجمع چند هزار نفری بسیجیان در روز ۵ آذرماه همزمان باسراسر کشور در شهرستان میناب برگزار می شود .

 به گزارش میناب نیوز ، طالب احمدی نیا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان میناب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد : تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره ) نشان از دور اندیشه ایشان بوده است.

وی افزود : بسیج در گذشته و حال در عرصه های مختلف از جمله محرمیت زدایی ، فرهنگی و هشت سال جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کرده است و همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده است .

فرمانده بسیج ناحیه سپاه شهرستان میناب با اشاره به اشتغال پایدار و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد : در این رابطه و در جهت ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات خوبی در شهرستان میناب پرداخت شده است .

وی همچنین با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف حضوری پر رنگ داشته است افزود : در جهت ارائه خدمات به زلزله زدگان در استان کرمانشاه نیز حضور فعال دارد و از شهرستان میناب نیز امروز اقلام به آن مناطق ارسال می شود .

طالب نیا در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدارباخانواده شهداو پیشکسوتان بسیج، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری تربیون آزاد مردمی با موضوع انتظار مردم از بسیج در دانشگاه‌ها و شهرستان، نشست‌های بصیرتی، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ، ویزیت رایگان ، مسابقات بومی و محلی، برگزاری مجمع بسیج شهرستان با موضوع تحول در مساجد، تمرین‌های تاکتیکی بسیج و طرح حماسه خدمت و امنیت محله‌محور و گشت امنیتی محله محور در شهرستان میناب از جمله  برنامه های است که هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2361

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge