امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

به مناسبت هفته بسیج برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی و بصیرتی در میناب برگزار می شود

میناب نیوز : فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی و بصیرتی در میناب برگزار می شود. 

به گزارش میناب نیوز، احمد رنجبر زاده دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : به دستور حضرت امام خمینی (ره) در آذر ماه ۵۸ این شجره طیبه در کشور نهادینه شد و از این رو می توان بسیج را به عنوان تجربه ماندگار انقلاب یاد کرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی ، نشست بصیرتی ونهضت روشنگری،محفل انس با قرآن ، نشست هیئت منتظران موعود ، پیاده روی ورزم شبانه،تجلیل ازبسیجیان نمونه،سرکشی ازخانواده معظم شهداء،برگزاری حلقات تربیتی،معرفتی صالحین برای جذب جوانان وتجمع بزرگ بسیجیان در مراسم پنج آذر به عنوان مهم ترین برنامه های هفته بسیج نام برد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید عمرانی میناب با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی افزود : بسیج زمینه رشد و پرورش نیروهای مومن،جوان و متعهد را برای اداره امور جامعه فراهم کرد و کارهای مفید و موثری برای خدمت به ملت انجام داد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی هرجا و در هر مجموعه ای از کشور رسوخ کرد، شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بوده ایم گفت: دشمنان تبلیغات زیادی را علیه این شجره طیبه به راه انداختند اما امروز به یاری خدا با تشکیل بسیج ده ها میلیونی از ظرفیت این نهاد مقدس از جمله جذب آموزش و سازماندهی مردم و شجره طیبه صالحین، در بعد های مختلف مانند مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، بهره برداری شده است.

رنجبری زاده در بخش پایانی سخنان خود با دعوت به حضور گسترده آحاد مردم میناب به ویژه بسیجیان در تجمع بزرگ مراسم ۵ آذر در میناب گفت : بار دیگر با حضورتان اقتدار و شکوه و سربلندی ملت ایران را نشان دهید .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2363

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge