امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

شوراهای اسلامی با خلق ایده در جهت توسعه شتابان اشتغال شهرستان میناب گام بردارند

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : شوراهای اسلامی شهر وروستا باید با برنامه ریزی و خلق ایده در جهت توسعه شتابان اشتغال در شهرستان میناب گام بردارند.

به  گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان میناب و نماینده شوراهای بخش ها این شهرستان ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص ) و هفته وحدت اظهار کرد : شهرستان میناب دارای جمعیت ۳۰۰ هزار نفری و دومین شهرستان استان هرمزگان است و برای افزایش خدمات به مردم این شهرستان همکار ی و همراهی شوراهای اسلامی شهر و روستا را می طلبد .

 وی افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب تا کنون خدمات فراوانی در بخش های مختلف به مردم در جای جای ایران اسلامی و به ویژه شهرستان میناب ارائه کرده است .

 معاون استاندار هرمزگان  تصریح کرد : شورا های اسلامی دارای ظرفیت قانونی عظیمی هستند وباید با برنامه ریزی و پشتکار شوراهای اسلامی بتوانیم از نقش واقعی آنها به خوبی در جهت توسعه شتابان شهرستان میناب استفاده کنیم .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و ناماگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال  گفت : الحمد لله در شهرستان میناب در بخش های مختلف از جمله صنایع کوچک ، شیلات و کشاورزی اقدامت قابل توجهی صورت گرفته است .

 فرمانداری ویژه شهرستان میناب اظهار کرد : در بخش صادارت و واردات غیر نفتی نیز برنامه ریزی های خوبی با کمک استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفته و امروز شاهد آغاز بازارچه ملوانی در شهرستان میناب هستیم .

وی افزود: یکی از پتانسل های شهرستان میناب پرورش میگو است که در جهت توسعه آن برنامه ریزی ها مدون و مجوزات جدیدی صادر شده است و مردم در آینده نیز شاهد افزایش سایت های پرورش میگو در این شهرستان و افزایش اشتغال پایدار می شوند .

 نخعی با اشاره به صادارت بخش کشاورزی شهرستان میناب خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی ها و برگزاری بازدید و جلسات با سرمایه گذارن روسی ، توانستیم در جهت صادارت محصولات کشاورزی شهرستان میناب به کشور روسیه گام برداریم .

 وی در بخش پایانی سخنان  بابیان این مطلب که باید اشتغال شهرستان با کمک شما شوراهای اسلامی افزایش یابد گفت : شوراها باید با برنامه ریزی مدون و خلق ایده در جهت توسعه شتابان اشتغال در شهرستان میناب تلاش مضاعف داشته باشند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2374

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge