امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

معضل ورود پساب به دریا در بندرعباس یکی از چالش‌های اساسی است / توسط بخش خصوصی و دولتی پیگیر رفع این مشکل هستیم

استاندار هرمزگان گفت : معضل ورود پساب به دریا در بندرعباس یکی از چالش‌های اساسی است .

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در نشستی خبری که پس از دومین گردهمایی استانداران ادوار هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه منابع ملی در هرمزگان دو بعد دارد که یکی بعد جایگاه استان هرمزگان است و دیگری این است که نقطه ورودی کشور است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم اولویت کاری‌مان اشتغال و تولید باشد و از نیروهای ماندگار استان بهره ببریم.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای بومی و ماندگار در هرمزگان به منزله توسعه پایدار و کاهش هزینه‌های بنگاه‌های اقتصادی فعال در سطح استان است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ۱۱۰ اختیار برای تفویض به استانداران مصوب شده است، افزود: همیشه در ادوار مختلف قوانینی به اختیارات استانداران اضافه می‌شود که در دوره نخست دولت تدبیر و امید در دولت یازدهم ۱۱۰ اختیار جدید به استانداران واگذار شد که بیشتر نیز در زمینه تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی بود و به این معنی نیست که بیشتر نشود البته بسته به شرایط این موارد اضافه می‌شود.

همتی در پاسخ به سوالی پیرامون حکم تخریب برخی از سازه‌های موجود در حریم ۶۰ متری دریا، تصریح کرد: بناهایی که در حریم دریا در ابتدای کار هستند را بنا داریم اجازه ندهیم تداوم اجرا داشته باشند و اگر هم هزینه‌ای دارند برای آینده شهر و مردم باید آن را قبول کنیم.

وی بیان داشت: در بندرعباس ۴ الی ۵ مشکل اساسی شناسایی‌شده‌اند که یکی از این مشکلات جدی معضل فاضلاب است که توسط بخش خصوصی و دولتی پیگیر رفع این مشکل هستیم و امیدواریم این معضل حل شود چون معضل ورود پساب به دریا در بندرعباس یکی از چالش‌های اساسی است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2384

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge