امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

باید تجارت در شهرستان میناب را با کمک مسئولان ملی ، استانی و شهرستانی هدفمند کنیم

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: باید تجارت در شهرستان میناب را با کمک مسئولان ملی ، استانی و شهرستانی هدفمند کنیم .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی امروز در نشستی که در جهت رفع مشکلات ملوانان شهرستان میناب که با حضور معاون وزیر دادگستری ورئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در شهرستان میناب برگزار شد با اشاره به مصوبه آیین نامه کالاهای ملوانی هیئت وزیران اظهارکرد: در این ایین نامه افزایش بار ملوانی بیش بینی شده است و هر ملوانی می تواند از امتیاز ۱۰ میلیون تومان معافیت گمرکی برخودار شود.

وی افزود: بازارچه ملوانی که در شهرستان میناب ایجاد شده ظرفیت بسیار خوبی برای ملوانان و تجار که با استفاده از این آیین نامه وظرفیت قانونی آن کالاهای خود را به صورت خرد در آن توزیع کنند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان مطلب که شهرستان میناب از آب و هوای خوبی در این فصل از سال و ایام نوروز برخوردار است تصریح کرد :در این ایام زمان مناسبی برای فروش کالاها به صورت خرد به مسافران و گردشگران است .

وی گفت : در این منطقه نسل در نسل به تجارت از طرق دریا پرداخته اند و ایجاد چنین الگوهای جوامع محلی را توانمند می کندو مردم این منطقه مانند دیگر مناطق کشورکه شغل آنها کشاورزی است فقط تجارت را آموخته اند و ما باید این تجارت را با کمک مسئولان ملی ، استانی و شهرستانی هدفمند کنیم .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان سخنان خود گفت: در این بخش و برای اجرای آن که هم اکنون نیز اثرات مثبت آن را مردم و مسئولان دارند می بینند یک جاده دو طرفه بین مردم ومسئولین است که باید مردم همکاری های لازم را انجام دهند و ما نیز پیگیررفع مشکلات پیشروبرای کسب نتایج خوب در این زمینه هستیم .

شایان ذکر است : در این روز با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب و معاون وزیر و رئیس تعزیرات حکمتی کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از بازار ملوانی و اسکله در تیاب شهرستان میناب بازدید به عمل آمد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2402

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge