چاپ این صفحه

خروج کالاهای ملوانی از استان در قالب مسافری هیچ منع ندارد /همه برای رونق بندرتیاب شهرستان میناب تلاش کنند

میناب نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت : خروج کالاهای ملوانی از استان در قالب مسافری هیچ منع ندارد.

به گزارش میناب نیوز ، سید مرتضی مدنی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب که در سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد با اشاره به شعار سال اظهار کرد : شعار سال و اقتصاد اولویت کاری دستگاه تعزیرات حکومتی است و باید از سرمایه گذاران حمایت کنیم .

وی افزود : درمان وعلاج  مسئله اقتصادی در کشور اقتصاد مقاومتی است و بایداقتصاد درونزا و برونگرا باشد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با اشاره به پتانسیل های شهرستان میناب در حوزه کشاورزی ، دامداری ، صید و صیادی ، دریا و بندری تصریح کرد : در این شهرستان و با توجه به این مزیت ها ، می تواند موضوع اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند.

وی افزود: مجموعه تعزیرات حکومتی برای بهبود کسب کار در شهرستان میناب و در جهت کمک به معیشت و اقتصاد ورود خواهد کرد.

مدنی با اشاره واردات کالا به شهرستان و استان گفت : ملوانان کالاهای که مشابه داخلی ندارد و یا در بازار کم هست می توانند وارد کنند .

وی بابیان این مطلب که استان هرمزگان مسافر پذیر است افزود : مسافرت مردم همراه با خرید است و قانون اجازه خرید و فروش را داده است .

این مسئول افزود : برای اجرای آیین نامه ملوانی همه دستگاه های متولی کمک کنند وخرید و فروش کالاهای ملوانی در سطح استان هرمزگان مجاز است و همجنین خروج در قالب مسافری از استان هیچ منع ندارد .

وی گفت : معیشت ملوانان و مردم ساحل نشین با صید وصیادی وتجارت عجین شده و همه برای رونق بندرتیاب شهرستان میناب تلاش کنند وایجاد بازار ملوانی در این شهرستان در چارجوب قانون است .

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان در پایان با اشاره به قانون تصریح کرد : سکونت و امنیت پایدار برای مردم در سواحل ایجاد کنیم .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2410