امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

۱۰۵ پروژه عمرانی در دهه فجر در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت :۱۰۵پروژه عمرانی در دهه فجردر شهرستان میناب به بهره برداری می رسد.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت .

وی افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و هشت سال جنگ تحمیلی ، امروز شاهد توسعه ایران اسلامی در بخش های مختلف هستیم .

معاون استاندارهرمزگان با بیان جایگاه منطقه ای وبین المللی ایران اسلامی گفت : امروز شاهد نقش محوری ایران اسلامی در به نتیجه رسیدن تصمیم گیری های منطقه ای و بین المللی هستیم که این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی افزود : این الگو تکلیف قانونی و شرعی است و در این مسیر قدم های خوبی در شهرستان برداشته شده است .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : در ایام دهه مبارک دهه فجر ۱۰۵ پروژه عمرانی دربخش عمران روستایی و شهری کشاورزی و شیلات ، آب شهری و روستایی ، بهداشت و داندانپزشکی ، مدرسه ، اسکله ،راه روستایی و برق در شهرستان میناب افتتاح می شود .

وی در پایان در این خصوص افزود : چندین طرح ازجمله در حوزه کشاورزی و شیلات در این  ایام در شهرستان میناب کلنگ زنی می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2414

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge