چاپ این صفحه

افتتاح اولین مرکز توانمندسازی روزانه سالمندان در بندزرک شهرستان میناب

میناب نیوز : در نخستین روز از دهه مبارک فجر، اولین مرکز توانمندسازی روزانه سالمندان در بندزرک شهرستان میناب آغاز بکار کرد. 

به گزارش میناب نیوز ،غلامحسین رنجبر در نخستین روز از دهه مبارک فجر، در حاشیه مراسم اولین مرکز توانمندسازی روزانه سالمندان در بندزرک شهرستان میناب با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولین آغاز بکار کرد اظهار کرد : هدف از راه اندازی این مرکز را توانمندسازی سالمندان ، مشارکت آنان در اجتماع ، توجه به سلامت جسم و روان و افزایش کیفیت زندگی سالمندان عنوان کرد . 

رنجبرادامه داد: در این مرکز با ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی، هنری ، ورزشی و مشاوره علاوه بر سلامت جسم سلامت روان سالمندان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.  

وی تصریح کرد در این مرکز ، ضمن بهره مندی سالمندان از فضایی شاد، زمینه انتقال تجربیات سالمندی، بهبود روند مشارکت های اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی آنان نیز فراهم می شود.  

سرپرست بهزیستی هرمزگان همچنین خاطر نشان کرد: راهبرد بهزیستی بر این است که به جای گسترش و افزایش مراکز شبانه روزی و بستری و نگهداری از سالمندان، مراکز روزانه گسترش یابد زیرا نباید پیوند عاطفی سالمند با خانواده قطع گردد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2418