امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان میناب

میناب نیوز : در سومین روز دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان میناب افتتاح شد .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان میناب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با اشاره به دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد : برای به دست آوردن این دستاوردها هزینه داده ایم و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی در دنیا هستیم .

وی افزود: ضرورت حفظ اقتدار ملی در توسعه توان علمی ماست ما باید نسل قدرتمند در زمینه علمی تربیت کنیم .

معاون استاندار هرمزگان از آنجایی که ما در خیلی از شاخه های علمی تحریم بودیم ولی توانستیم در زمینه نظامی رشد کنیم و امروز دارای اقتدار بازدارنده هستیم و در همه حوزه ها به ویژه علمی باید به این نقطه برسیم.

وی افزود : تربیت یک نسل برای رسیدن به رشد علمی با توجه به محدودیت ها موجود بسیار سخت است و ما باید با روحیه انقلابی و حفظ آن به این رشد علمی دست یابیم .

فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار کرد : کار دانشگاهیان در جهت تربیت دانشجویان کنجکاو ، خلاق و خودباور خیلی مهم است.

وی با اشاره به دانشگاه اسلامی افزود : دانشجو باید انقلابی پیشرو و پرنفوس علمی باشد و اگر می خواهیم در دنیا در حوزه علوم انسانی حرفی بزنیم باید صاحب نظریه باشیم زیرا که اسلام این قدر قوی هست بتوان با آن دنیا را مدیریت کرد .

نخعی در بخش پایانی سخنان خود در این خصوص با بیان سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد : برای رشد و تربیت علمی تنها وظیفه دانشگاه ها نیست و باید از کودکستان ها شروع کرد و انسان های خلاق ، کنجکاو و همراه با تربیت دینی برای ورود به دانشگاه ها آماده کنیم و در دانشگا ها فقط جهت علمی آن کار شود .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2422

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge