امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

برای سرمایه گذاری در شهرستان میناب به پنجره واحد سرمایه گذاری مراجعه کنند

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان میناب به پنجره واحد سرمایه گذاری مراجعه کنند .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست با مشاور استاندار و رئيس مرکز خدمات سرمايه گذاري استان هرمزگان اظهار کرد : پنجره واحد سرمایه گذاری موانع پیش روی سرمایه گذاری در شهرستان میناب را تسهیل می کند .

وی افزود : کوتاه سازی و کاهش فرایند جذب سرمایه گذاری و صدور مجوز یکی از ویژه گی های این سامانه است و آن را با جدیت دنبال می کنیم.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد : ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در استان هرمزگان  با ارائه دقیق خدمات و پردازش آمار و اطلاعات در صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران ، باعث افزایش اشتغال پایدار ، سرمایه گذاری و بهره وری در تولید در شهرستان میناب می شود .

مشاور استاندار و رئيس مرکز خدمات سرمايه گذاري استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره پنجره واحد سرمایه گذاری در استان هرمزگان گفت : این پنجره تسهیل کنند فرآیند صدرو مجوز برای سرمایه گذاری را به دنبال دارد .

وی گفت : ایجاد شفافیت، تسریع و تسهیل امور مرتبط با صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلام ها از مهمترین اهداف راه اندازی این سیستم است.

نوشین معلمی تصریح کرد : متقاضی های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مراجعه کنند.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2429

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge