چاپ این صفحه

هرمزگان آماده استقبال باشکوه از رئیس جمهور است

میناب نیوز :نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: اقشار مختلف مردم هرمزگان برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به استان هرمزگان آماده هستند.

به گزارش میناب نیوز ، فریدون همتی در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان در هفته جاری، اظهار کرد: هدف حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی از این سفرها دیدار نزدیک با مردم است و در دور جدید سفرها در دولت دوازدهم بنا بر این است که این دیدارها به طور منظم انجام شود که هرمزگان این هفته توفیق دارد که میزبان رئیس جمهور باشد. 

وی اضافه کرد: در این سفر در کنار دیدار با مردم، تلاش خواهیم کرد نیازها، مشکلات و برنامه های جدید برای توسعه بیشتر استان را به خوبی تبیین و انتقال دهیم تا در مصوبات سفر دولت قرار گیرد. 

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به در پیش بودن آغاز سال جدید، سفر رئیس جمهور در ایام مناسبی انجام می شود تا با اختصاص بودجه ها بتوانیم برنامه های استان را با قوت تحقق ببخشیم و همچنین با حضور رئیس جمهور شاهد افتتاح و آغاز به کار تعدادی از پروژه های جدید در استان خواهیم بود. 

همتی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی همواره حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی و انقلابی یکی از شاخص های بسیار مهم بوده است، تصریح کرد: با توجه به خونگرمی مردم استان هرمزگان، اقشار مختلف مردم این استان برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به استان هرمزگان آماده هستند و مدیران نیز باید بستر و امکانات را برای حضور باشکوه مردم فراهم کنند تا استقبال و دیدار مردمی رئیس جمهور بسیار خوب برگزار شود. 

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و مایوس کردن مردم است اما ملت ما این راه ها را به روی دشمن بسته است و مردم هرمزگان نیز با درایت بسیار، حضور مناسب و اجتماع بزرگ و دشمن شکنی در سفر رئیس جمهور خواهند داشت و قطعا سفر رئیس جمهور نیز دستاوردهای خوبی برای استان هرمزگان خواهد داشت. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه با کمک نمایندگان، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن و مردم خوب و همه مدیران، فضای همدلی و هماهنگی در هرمزگان ایجاد شده که فرصت خدمتگزاری مناسبی را در استان ایجاد کرده است، اظهار کرد: همه برای توسعه استان همسو شده اند و این فضای خوب فرصت بزرگی است و باید تمام فکر و اندیشه خود را برای رسیدن به هدف واحد توسعه و پیشرفت هرمزگان به کار بگیریم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2443