امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

شهرستان میناب برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده می شود

میناب نیوز: معاون برنامه ریزی وامور عمرانی گفت : شهرستان میناب برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده می شود.

به گزارش میناب نیوز، مسعود قاسمی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان میناب با اشاره به ایام نوروز ونزدیک شدن سال نو اظهار کرد: باتوجه آب و هوای خوب شهرستان میناب شاهد آغاز سفرها به این شهرستان هستیم .

وی افزود: شهرداران و دیگر ادارات شهرستان میناب در این ایام توجه خاصی به ارائه خدمات بهتر به گردشگران داشته باشند و اولویت کاری آنها قرار گیرد .

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : شرایط به گونه ای است که امسال با استقبال مهمانان نوروزی بیشتری مواجه خواهیم شد و همه اعضا با تلاش مضاعف بهترین خدمات را به هم وطنان ارائه کنند و شاهد معرفی به نحو احسن شهرستان میناب در سطح استان و کشور باشیم .

وی افزود :یکی از نقاط مهم درارائه خدمات  به مهمانان نوروزی در مسیرهای اصلی  مساجد هستند خواستار آماده شدن مساجد بین راهی در شهرستان  میناب توسط اداره اوقاف و امور خیریه شدند .

قاسمی با بیان اینکه علائم راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در رانندگی ایمن در جاده ها دارد گفت : ضمن بررسی اعلام راهنمایی و رانندگی در شهرستان میناب نسبت به نصب علائم مورد نیاز اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های خوبی در تامین اقلام ضروری در شهرستان میناب صورت گرفته افزود : نظارت های دقیق در این امر توسط متولیان امر صورت گیرد .

این مسئول  تصریح کرد: مدارس و پارک ها به منظور اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی در حال آماده شدن هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : برای معرفی شهرستان میناب جشنواره های بومی و محلی در این شهرستان برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2451

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge