امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تصویب ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان در سفر رئیس جمهور به هرمزگان/ تصویب ۸۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب

میناب نیوز:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان هرمزگان مصوب شد.

به گزارش میناب نیوز، بهروز اکرمی در نهمین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان با اشاره به رتبه نخست هرمزگان در مصرف سرانه مواد غذایی فست فود در کشور، عنوان کرد: این هشداری برای مردم است و خانواده‌ها باید متوجه عواقب بهداشتی و درمانی این مسئله باشند.  وی ادامه داد: تحرک و ورزش نیز در میان مردم هرمزگان کم است و این شرایط می تواند تأثیر بسیار منفی بر سلامت جامعه و شهروندان داشته باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان هرمزگان مصوب شد که 180 میلیارد تومان برای بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، 80 میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.

 اکرمی اظهار داشت: افزایش ظرفیت ۷۰ تختخوابی بیمارستان بستک، کمک به تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس، توسعه هشت هزار و ۵۰۰۰ متری بیمارستان کودکان بندرعباس و توسعه اورژانس بیمارستان شهید محمدی، نیز از دستاورد‌های سفر بهمن ماه وزیر بهداشت به هرمزگان بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2452

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge