امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

کسب رتبه نخست ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺘﻮاﻱ اﻟﻜﺘرﻭﻧﻴﻜﻲ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اﭘﻠﻴﻜﻴﺸﻦ توسط ﭘﮋﻭﻫﺸﻜﺮ فرهنگی مینابی

میناب نیوز: معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت: رتبه نخست ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺘﻮاﻱ اﻟﻜﺘرﻭﻧﻴﻜﻲ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ (اﭘﻠﻴﻜﻴﺸﻦ) توسط ﭘﮋﻭﻫﺸﻜﺮفرهنگی مینابی کسب شد.

به گزارش میناب نیوز ،غلامرضاسالاری میری  امروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ﻣﺼﻴﺐ ﺟﻌﻔﺮﻱ در دوازدهمین ﻛﻨﻔﺮاﻧﺲ ﻣﻠﻲ و ﺷﺸﻤﻴﻦ ﻛﻨﻔﺮاﻧﺲ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ یادگیری ویاددهی تولید محتوای الکترونیکی ایران ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮاﻥ رتبه نخست ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺘﻮاﻱ اﻟﻜﺘرﻭﻧﻴﻜﻲ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ (اﭘﻠﻴﻜﻴﺸﻦ)  را کسب کرد .

وی افزود: کنفرانس های سالانه یادگیری و آموزش الکترونیکی با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی توسط همه فعالان و پژوهشگران مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل وخارج از کشور و رصد رویداد های علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری هرساله برگزار می شود.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: موضوع اصلی کنفرانس دوازدهم انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) تولید محتوای الکترونیکی و نقش آن در یادگیری بود.

وی خاطر نشان کرد : زمینه های کلی مشارکت در این کنفرانس شامل ارائه مقاله،جشواره تولید محتوای الکترونیکی،نشست با دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، ارائه تجربه های ملی در بحث تولید محتوای الکترونیکی ،شرکت در نمایشگاه و برگزاری میزگرد های تخصصی است.

 سالاری تصریح کرد: این کنفرانس در قالب برگزاری میزگردها و پنل های تخصصی به چالش های حوزه یادگیری الکترونیکی می بپردازد و خروجی این میزگردها در قالب راه حل به همراه چالش مطرح شده در اختیار مدیران ومسئولان کشوری قرار می گیرد.

  وی در بخش  پایانی سخنان خود در این خصوص گفت: مصیب ﺟﻌﻔﺮﻱ پژوهشگر ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ مینابی سابقه 3 سال تولید محتوای الکترونیکی در ﺗﻮﻟﻴﺪ اﭘﻠﻴﻜﻴﺸﻦ ﻫﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﺗﺤﺖ سیستم‌ عامل اندروید را در کارنامه خود دارد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 2455

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge