امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

۱۱۱ طرح اشتغالزا در کار گروه فنی شهرستان میناب با توجه به پتانسیل های شهرستان مصوب شده است

میناب نیوز: معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۱۱۱ طرح اشتغالزا در کار گروه فنی شهرستان میناب با توجه به پتانسیل های شهرستان مصوب شده است.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اشتغال شهرستان میناب که در سالن جلسات معاونت استاندار وفرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد ضمن تشکر از مجموعه بانک ها استان و شهرستان در پرداخت تسهیلات اظهار کرد: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزا بر اساس شیوه نامه بانک مرکزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار درشهرستان میناب اختصاص یافته است گفت :این اعتبارات در قالب اشتغال فراگیر و عشایری روستایی است .

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: ۱۱۱ طرح اشتغالزا در کار گروه فنی شهرستان میناب با اعتبار بالغ ۸۰ میلیار تومان مصوب شده است و به کار گروه فنی استان برای تصویب نهایی و معرفی به بانک های عامل صورت گرفته است و الحمد لله امروز شاهد معرفی آنها برای دریافت تسهیلات به بانک ها هستیم.

وی گفت: هدف پرداخت این تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار و با نگاه به درون کشور و پتانسیل های بالقو شهرستان میناب انجام می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: اجرای این طرح ها در شهرستان میناب صادارت غیر نفتی را دراین شهرستان افزایش می دهد.

وی در پایان افزود: این طرح ها در حوزه صنعت ،معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ، شیلات ، گردشگری ،صنایع دستی بوده است .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2457

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge